fbpx
case-study

Budżet reklamowy sklepu z narzędziami 50.000zł/msc

O Kliencie

Pragniemy podzielić się z Tobą inspirującym przykładem współpracy z naszym klientem, prowadzącym sklep narzędziowy, który dzięki naszej pomocy zanotował znaczący wzrost sprzedaży przy jednoczesnej efektywnej alokacji budżetu reklamowego.

Współpracę z właścicielem tego konta podjęliśmy w połowie listopada. Klient prowadzi sklep z narzędziami i sprzętem warsztatowym. Głównym jego problemem był brak czasu na prowadzenie Allegro Ads. Chciał, żeby wykorzystując podobny fundusz przeznaczony na reklamę osiągnąć lepsze wyniki. Budżet reklamowy, jakim mogliśmy operować w okresie wiosenno-letnim wynosił 50 000 zł. Przy takiej kwocie, każdy ruch przy kampanii może być decydujący i zaważyć na wszystkie wskaźniki.

Sklep narzędziowy z budżetem reklamowym 50.000zł/msc zdjęcie narzędzi

Osiągnięte wyniki w ciągu 5 miesięcy

228 735,06zł

Budżet reklamowy

12,78zł

Zwrot z inwestycji

2 922 210,22 zł

Wartość sprzedaży

Imponujące rezultaty

Dzięki naszej współpracy i zaangażowaniu, osiągnęliśmy imponujące wyniki w zaledwie pięć miesięcy. Dbałość o optymalizację działań reklamowych oraz strategiczne zarządzanie budżetem pozwoliły klientowi zwiększyć wartość sprzedaży do 2 922 210,22 zł. To niezwykły wzrost, który pokazuje, jak precyzyjne planowanie może znacząco wpłynąć na rozwój biznesu. Przy wydatkach reklamowych wynoszących zaledwie 228 735,06 zł, udało się osiągnąć imponujący zwrot z inwestycji w wysokości 12,78 zł. Te liczby są niezaprzeczalnym dowodem na skuteczność naszej strategii!

Sklep narzędziowy statystyki kampanii reklamowej

Zarządzanie kampaniami klienta z tak dużym budżetem wymaga dużo rozwagi i stałego nadzoru. Przed uruchomieniem kampanii reklamowej podjęliśmy działania mające na celu dokładne przeanalizowanie wcześniejszych statystyk na koncie Klienta. Niestety nie były one zadowalające, dlatego bardzo ważne było dla nas opracowanie dokładnej strategii działania. Po wdrożeniu naszego planu i regularnej kontroli nad kampanią otrzymaliśmy bardzo dobre rezultaty, co można zobaczyć na powyższym wykresie.

W dalszej części wykresu przedstawiony został maj. Ze statystyk Allegro wynika, że miesiąc ten był jednym z najlepszych w ciągu 5 miesięcy.

Sklep narzędziowy statystyki kampanii reklamowej

W tym okresie koszt kampanii reklamowej wyniósł 49 643,16 zł. Wykorzystując prawie cały budżet miesięczny przeznaczony na kampanię, osiągnęliśmy wartość sprzedaży w wysokości aż 655 772,28 zł. Przy średniej CPC, która wynosiła 0,40 zł, zwrot inwestycji był na bardzo zadowalającym poziomie. Warto zauważyć, że największe zainteresowanie sklepem narzędziowym przypadało na takie dni jak niedziela, gdzie odnotowaliśmy najwięcej kliknięć i odsłon, co przełożyło się na  znacznie większe budżety w tych dniach. Nie ograniczaliśmy ich jednak, ponieważ sprzedaż w tych dniach była na zadowalającym dla Klienta poziomie.

Zakres naszych działań

Podsumowanie

Historia sklepu narzędziowego gdzie budżet reklamowy wynosił 50 000 zł/msc to doskonały przykład, jak zrównoważona strategia i mądra alokacja zasobów mogą rewolucjonizować działalność biznesową. Nasz klient osiągnął imponujące wyniki, zwiększając wartość sprzedaży przy jednoczesnym kontrolowaniu kosztów reklamowych. Zachęcamy Cię do dołączenia do grona sukcesów Vinseo i przekształcenia Twojej wizji w realne rezultaty. Skontaktuj się z nami!