fbpx

Zyskaj niezależność i otwórz własny sklep internetowy!

Sklep e-commerce to fundamentalne zabezpieczenie własnego biznesu! Pozbądź się wszelkich zależności od serwisów pośredniczących sprzedaży i otwórz Swój sklep oparty na własnych zasadach. Chcąc wejść na rynek e-commerce potrzebujesz doświadczonego i profesjonalnego wsparcia, dlatego Nasz zespół to idealny wybór. Budujemy funkcjonalne i estetyczne sklepy internetowe generujące sprzedaż!

Autoryzowani partnerzy Shoper

Nasze członkostwo w programie Shoper daje możliwość naszym klientom do innowacyjnych rozwiązań dla sklepu e-commerce! Mamy dostęp do najnowszych funkcji i aktualizacji w sklepach internetowych. Oprócz tego masz szanse uzyskać najkorzystniejsze oferty pakietów.

Stworzenie sklepu internetowego

5,0

Budowanie z nami sklepu internetowego to:

  • Innowacyjność i estetyka – przy tworzeniu sklepów e-commerce stawiamy na nowoczesne rozwiązania i zaawansowane techniki, dzięki którym wszelkie procesy działają bezawaryjnie. Dodatkowo, w pracę nad grafiką wkładamy kreatywność i charakter danej marki, przez co sklep jest atrakcyjny i przykuwa uwagę odbiorców
  • Bezpieczeństwo – od początku dbamy o podstawowe zapewnienie zabezpieczeń sklepu, w tym uruchomieniu certyfikatu SSL, który uwierzytelnia właściciela.
  • Duża wydajność
  • Intuicyjność obsługi

Jak tworzymy sklepy e-commerce?

Sklepy stawiamy na Shoperze – jest to najpopularniejsze oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce, które cały czas się rozwija.

Korzystając z ich abonamentu mamy gwarancję aktualizacji i bezpieczeństwa Twojego sklepu. Popularność tego rozwiązania podparta jest dobrymi opiniami użytkowników.

Shoper daje możliwość zautomatyzowania wszystkich procesów związanych ze sprzedażą. Od weryfikacji dostępności produktu, przyjęcia zamówienia, procedurę płatności, po monitorowanie stanu magazynowego.

Oprócz wielu walorów systemowych, Shoper dysponuje intuicyjnym interfejsem. Sklep można również łatwo zintegrować z popularnymi porównywarkami cen i innymi serwisami sprzedażowymi

Jak tworzymy sklepy internetowe?

Projektowanie i planowanie

Pierwszym etapem jest określenie celu biznesowego. Sklep wówczas tworzony jest w jego oparciu. Może to być zwiększenie świadomości marki, poszerzenie bazy klientów lub zwiększenie liczby zamówień. W tym procesie badamy również konkurencję i identyfikujemy grupę docelową odpowiadając tym samym na potrzeby klientów.

Wprowadzenie ustawień technicznych

Przy budowaniu sklepów e-commerce konieczny jest dobór domeny i hostingu. Udzielamy pomocy w określeniu niepowtarzalnej nazwy sklepu zawierającej w sobie specyfikę sprzedawanego asortymentu. Oprócz tego wspólnie określamy konieczny do zastosowania pakiet z Shopera na sklepie.

Tworzenie koncepcji graficznej

Następnie skupiamy się na projekcie graficznym. Dobieramy ją indywidualnie, zgodnie z charakterem marki i identyfikujemy ją wizualnie. Obrazy widoczne na sklepie pełnią bardzo ważną funkcję w odbiorze przez klientów, wywierają silne wpływy i finalnie mogą przyczynić się do zakupu.

Budowanie interakcji

Na tym etapie kompleksowo tworzymy interfejs użytkownika. Jest to bardzo ważny element dla doświadczenia klienta. Odpowiednio zaprojektowane UI zwiększy zaufanie wśród konsumentów i poprawi konwersje, co przyczyni się do lepszej wydajności. Sklepy, które stawiamy w procesie transakcji są intuicyjne oraz wygodne w użytkowaniu dla obu stron.

Adaptacja funkcji

Każdy sklep internetowy musi zawierać w sobie wiele funkcjonalności. Nasi Web Developerzy konfigurują wszelkie narzędzia, które są niezbędne przy prowadzeniu sprzedaży internetowej, w tym: system CMS, płatności online, koszyk zakupowy i inne procesy automatyzujące sprzedaż. Pomijając wewnętrzne modernizacje należy pamiętać również o innowacyjnych wtyczkach usprawniających prowadzenie sprzedaży online.

Tworzenie treści

Dobrze funkcjonujący sklep internetowy zawiera treści będące narzędziem do lepszego pozycjonowania oraz zachęcające do zapoznania się z asortyment. Doskonale znamy techniki, które za pomocą tekstów powodują, że sklep staje się wydajny. Tworzymy wszelkie teksty marketingowe, opisy produktów, opisy kategorii, treści na stronę główną i podstron oraz wiele innych widniejących na sklepie e-commerce.

Przeniesienie ofert

Oprócz powyższych kwestii zajmujemy się również zarządzaniem migracji ofert między platformami. Głownem celem prowadzenia sklepu internetowego jest sprzedaż artykułów, dlatego trzeba zadbać o to, by jak najszybciej pojawiły się gotowe produkty wraz z parametrami technicznymi, opisem i grafiką. Jeśli prowadzisz sprzedaż na innych stronach, możemy zimportować wszystkie Twoje oferty.

Testowanie i bezpieczeństwo

Przekonanie o prawidłowym działaniu sklepu internetowego dadzą nam różne testy, w tym test bezpieczeństwa, wydajności i użyteczności. Na końcowym etapie sprawdzamy, czy działają wszystkie procesy funkcjonalności, czy nic nie zakłóca procesu zakupowego a także sprawdzamy szybkość ładowania strony i wydajności serwera przy obciążeniu. Konieczne jest także sprawdzenie bezpieczeństwa sklepu pod względem zabezpieczeń transakcji i ochrony danych.

Koszt stworzenia sklepu zaczyna się od 2500zł netto

*Należy uwzględnić opłaty dla shopera, obsługa sklepu dodatkowo płatna

Dlaczego warto z nami współpracować?

  Jakość

Każdą współpracę prowadzimy z największą starannością, dokładając stały kontakt, rzetelne doradztwo i działanie na rzecz naszego partnera biznesowego na najwyższym poziomie.

 Doświadczenie

Naszą agencję tworzą osoby, którzy od lat na bieżąco śledzą postępy świata e-commerce i digital marketingu. To pozwala nam kreować wyspecjalizowany zespół.

 Profesjonalizm

Dotychczas zdobyte certyfikaty świadczą o naszych wysokich kompetencjach i godności zaufania. Jednak na tym nie poprzestajemy i wciąż dbamy o kwalifikacje naszego teamu.

FAQ

Często zadawane pytania

Po jakim czasie widoczne są pierwsze efekty współpracy?

Pierwsze efekty widoczne są już po kilku dniach od rozpoczęcia kampanii. 
Szczególnie proste do oceny będzie to jeśli na koncie były do tej pory prowadzone kampanie na własną rękę.

Czy można przetestować skuteczność kampanii przed podpisaniem umowy?

Tak. Proponujemy miesiąc testowy, byś przekonał się ile możesz zyskać.

Gdzie mogę śledzić statystyki kampanii?

Statystyki wraz z opisem rezultatów przesyłamy na Twój e-mail co 7 dni lub raz w miesiącu. Sam decydujesz.

Jaki budżet muszę przeznaczyć na reklamy?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Do każdego konta podchodzimy indywidualnie. 
Na pewno już od początku jest dopasowany tak, by kampania była opłacalna.
Na bieżąco będziemy konsultować z Tobą wydawane kwoty. 

Czy mogę liczyć na zysk z Ads, jeśli dotąd było to nieefektywne?

Tak. Dzięki opracowanym metodom i doświadczeniu, wiemy w jaki sposób ustawiać i optymalizować kampanię by przynosiła zyski już w pierwszym tygodniu działania. 

Czy mogę wybrać oferty, które chcę reklamować?

Oczywiście. Zawsze budujemy kampanię w oparciu o sugestie klientów. 

Skontaktuj się z nami!

Pozwól nam poznać Ciebie i Twój biznes, a my przekonamy Cię, że kampanie marketingowe w naszych rękach to pewny zysk.

 

Numer telefonu

732 066 947

E-mail

biuro@vinseo.pl

Adres

ul.Stefana Okrzei 22/1, 25-525 Kielce

Godziny pracy

Poniedziałek-Sobota 8:00-18:00