fbpx

Przygotuj konto Google do zwiększenia sprzedaży! Konfiguracja narzędzi

Odpowiednie ustawienie kampanii Google wymaga zaawansowanej wiedzy i umiejętności konfiguracji poszczególnych narzędzi. Przygotowanie konta do działania jest nie lada wyzwaniem, dlatego zdecyduj się na wsparcie specjalistów w tej dziedzinie. Należy pamiętać, ze prawidłowe ustawienie narzędzi Google umożliwi lepsze zbieranie danych.

Konfiguracja narzędzi analitycznych

5,0

Co zyskasz dzięki tej usłudze:

  • Indywidualną strategię – na konfigurację narzędzi analitycznych Google nie ma określonego schematu działania. Każde konto będzie potrzebowało różnie dobranych parametrów, których ustawienie będzie zależne od celu, jaki chce się osiągnąć.
  • Eliminację błędów – zdecydowana większość instalacji Google Analytics posiada błędy w danych. Może to doprowadzić do ograniczenia potencjału reklam i źle wykorzystywany budżet. Podejmując współpracę z nami, wykluczasz to ryzyko.
  • Współpracę ze specjalistami – jeśli konfiguracja będzie uniemożliwiona poprzez błędy na stronie, to od razu otrzymasz wsparcie z naszej strony. Korzystając z tej oferty, masz pewność że pracujesz z ekspertami w tej dziedzinie.

Konfiguracja narzędzi

Czyli przygotowanie strony do tworzenia reklam sponsorowanych w przeglądarce internetowej uwzględniając cele biznesowe i konkretne potrzeby.

Poprawne wdrożenie narzędzi analitycznych Google przede wszystkim wpłynie na skuteczne reklamy sponsorowane i rozwój firmy.

Ustawienie Google Analytics czy Google Tag Manager to nieodłączna część efektywnego pozycjonowania i osiągania planów przedsiębiorczych danego podmiotu.

Jak zwiększamy sprzedaż dzięki konfiguracji narzędzi analitycznych?

Ustawienia konta i właściwości

W ramach oferty konfigurujemy dane w Google Analytics na podstawie fundamentalnych informacji takich jak nazwa konta, płatność i walutowanie czy strefa czasowa. Oprócz tego nadajemy dla konta konkretne parametry jak nazwa właściciela, adres URL, protokół śledzenia i ustawienia danych.

Konfiguracja filtrów i celów

Ustawiamy konkretne wskaźniki tak, by wyeliminować sztuczny ruch na stronie czy sklepie uniemożliwiając wejście botom lub innych niechcianym podmiotom. Na tym etapie określamy wspólnie sprecyzowany cel istotny dla biznesu, czyli np. zakup produktu, pobranie pliku czy wypełnienie formularza.

Monitorowanie efektów

Konfiguracja narzędzi pozwala na śledzenie osiąganych wyników co przedstawione jest w określonym schemacie. W zależności od tego czy działania będą dotyczyć sklepu czy strony internetowej, konieczne jest dostosowanie śledzenia ruchów. Wyniki mogą przedstawiać dane sprzedażowe na konkretne produkty lub interakcję z użytkownikami strony.

Ustawienia interakcji

Wszystkie konfigurowane narzędzia muszą spójnie ze sobą działać, więc konieczne jest ustawienie ich tak by były interaktywne. Połączenia te dotyczą Google Analytics, Google Ads, Google Tag Managera czy Google Data Studio.

Uprawnienia

W trakcie konfiguracji narzędzi analitycznych nadajemy odpowiednie dostępy i uprawnienia na podstawie konsultacji z właścicielem strony bądź sklepu. Tu można wyodrębnić poszczególnych członków zespołu, by mieli odpowiedni poziom dostępu do różnych danych.

Ustawienia tagów

Tagami operujemy konfigurując Google Tag Managera. Tagi analityczne dodajemy mając na uwadze charakter sklepu lub strony internetowej. Pomaga to w zarządzaniu kodami śledzenia na stronach czy aplikacjach. Na tym etapie definiujemy zmienne wykorzystywane do konfiguracji tagów.

Konsultacja

Nierozłącznym elementem efektywnego przygotowania i wdrożenia narzędzi analitycznych jest pozostawanie w stałym kontakcie i raportowanie dotychczasowych działań. Skuteczność prac zależne jest od przekazywanych wzajemnie informacji.

Dlaczego warto z nami współpracować?

  Jakość

Każdą współpracę prowadzimy z największą starannością, dokładając stały kontakt, rzetelne doradztwo i działanie na rzecz naszego partnera biznesowego na najwyższym poziomie.

 Doświadczenie

Naszą agencję tworzą osoby, którzy od lat na bieżąco śledzą postępy świata e-commerce i digital marketingu. To pozwala nam kreować wyspecjalizowany zespół.

 Profesjonalizm

Dotychczas zdobyte certyfikaty świadczą o naszych wysokich kompetencjach i godności zaufania. Jednak na tym nie poprzestajemy i wciąż dbamy o kwalifikacje naszego teamu.

FAQ

Często zadawane pytania

Po jakim czasie widoczne są pierwsze efekty współpracy?

Pierwsze efekty widoczne są już po kilku dniach od rozpoczęcia kampanii. 
Szczególnie proste do oceny będzie to jeśli na koncie były do tej pory prowadzone kampanie na własną rękę.

Czy można przetestować skuteczność kampanii przed podpisaniem umowy?

Tak. Proponujemy miesiąc testowy, byś przekonał się ile możesz zyskać.

Gdzie mogę śledzić statystyki kampanii?

Statystyki wraz z opisem rezultatów przesyłamy na Twój e-mail co 7 dni lub raz w miesiącu. Sam decydujesz.

Jaki budżet muszę przeznaczyć na reklamy?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Do każdego konta podchodzimy indywidualnie. 
Na pewno już od początku jest dopasowany tak, by kampania była opłacalna.
Na bieżąco będziemy konsultować z Tobą wydawane kwoty. 

Czy mogę liczyć na zysk z Ads, jeśli dotąd było to nieefektywne?

Tak. Dzięki opracowanym metodom i doświadczeniu, wiemy w jaki sposób ustawiać i optymalizować kampanię by przynosiła zyski już w pierwszym tygodniu działania. 

Czy mogę wybrać oferty, które chcę reklamować?

Oczywiście. Zawsze budujemy kampanię w oparciu o sugestie klientów. 

Skontaktuj się z nami!

Pozwól nam poznać Ciebie i Twój biznes, a my przekonamy Cię, że kampanie marketingowe w naszych rękach to pewny zysk.

 

Numer telefonu

732 066 947

E-mail

biuro@vinseo.pl

Adres

ul.Stefana Okrzei 22/1, 25-525 Kielce

Godziny pracy

Poniedziałek-Sobota 8:00-18:00