fbpx

Google Ads - efektywna reklama Twojej firmy

Wiemy jak ustawić kampanie Google Ads, żeby reklamy wyświetlały się odpowiedniej grupie odbiorców. Przy ich optymalizacji korzystamy z wszelkich skutecznych narzędzi wspierających opłacalność prowadzonych reklam. W Vinseo mamy wykwalifikowany zespół do usprawniania i tworzenia kampanii w Google. Zaufaj naszym specjalistom, którzy poznali tajniki skutecznej reklamy!

Google Ads

5,0

Reklamy Google Ads to skomplikowany system łączący w sobie wiele elementów mogących przynieść oczekiwany rezultat, jeśli tylko będą działać w odpowiedniej strategii.

  • Słowa kluczowe – w efektywnych reklamach Google potrzebny jest odpowiedni dobór słów kluczowych oparty o charakterystykę asortymentu i wielu innych czynników, których uwzględnienie w kampanii jest konieczne
  • Reklama graficzna – sukces skuteczności tej formy reklamy bierze się z tego, że zdecydowana większość użytkowników reaguję bardziej pozytywnie na przedstawiane w sieci obrazy niż na treść pisaną
  • Określenie odbiorcy – istotną częścią reklamy w Google jest odpowiednie jej targetowanie. Z dostępnych narzędzi Google mamy możliwość doboru odbiorców biorąc pod uwagę kilka szczególnych czynników tj. wiek, lokalizacja, płeć, itp.
  • Analiza konkurencji – to, co zbliża nas do skutecznie prowadzonej kampanii Google Ads jest odpowiednie zbadanie rynku konkurencji. Jest to szczególnie ważne np. przy określaniu wydatków na reklamę

Kampanie Google Ads

skupiają w sobie kilka rodzajów reklam, których skuteczność zależy od ustawienia bardzo wielu czynników. Odpowiednia ich optymalizacja pomaga przedsiębiorcom rozwijać ich biznes w internecie.

Dzięki Google Ads możesz zwiększyć widoczność swojego asortymentu na sklepie i trafić do odpowiedniej grupy odbiorców, zainteresowanej Twoimi produktami.

Reklamy sponsorowane pomogą Ci lepiej pozycjonować Twoją stronę internetową i przy odpowiednim wsparciu narzędzi dotrzeć do odpowiednich konsumentów.

Jak zwiększamy sprzedaż dzięki Google Ads?

Konfiguracja narzędzi analitycznych

Kluczem do ruszenia z kampanią Google Ads jest odpowiednie ustawienie dostępnych narzędzi Google tj. Google Analytics czy Google Tag Manager. Sposób konfiguracji jest indywidualny dla każdego sklepu i nie ma na to określonego schematu. Przed rozpoczęciem tworzenia kampanii Google zawsze konfigurujemy narzędzia analityczne.

Określenie celu kampanii

Jest to podstawa w efektywnej reklamie Google Ads. Strategia planowania kampanii dotyczy określenia budżetu, zbadanie rynku branżowego, sprecyzowanie skuteczności na podstawie wartości poszczególnych wskaźników czy zależności różnych współczynników.

Optymalizacja reklam

Po czasie działania kampanii, będzie można wyciągnąć pierwsze wnioski o procesie rozwoju reklam Google Ads. Na tej podstawie będą konieczne pierwsze optymalizacje. Dokonujemy ich opierając się o wyniki konwersji i klikalności. Wtedy także, można wywnioskować czy wykorzystany jest cały potencjał słów kluczowych i targetowania.

Rodzaje reklam

To, jaki rodzaj reklamy najlepiej u Ciebie zadziała zależy od charakteru i specyfiki prowadzonego biznesu. Google Ads daje możliwość zareklamowania się w wielu miejscach na stronach internetowych i trzeba umieć to odpowiednio wykorzystać. Tu do wyboru mamy klasyczną wyszukiwarkę, reklamę produktową, display czy reklamę wideo na Youtube.

Prowadzenie remarketingu

Ten typ reklamy jest powtórnie wyświetlany odbiorcom, którzy już raz w nią kliknęli wykazując zainteresowania produktem. Ta wersja kampanii, wpływa na budowanie wizerunku firmy w świadomości odbiorcy przez co dany podmiot pozostaje zapamiętany na dłużej i zyskuje na rozpoznawalności. Oprócz tego przypominamy o produkcie, co zwiększa prawdopodobieństwo na sfinalizowanie transakcji.

Konsultacje

Podczas trwającej współpracy z zakresu prowadzania reklam Google Ads pozostajemy w stałym kontakcie. Razem określimy najlepsze strategie i rozwiązania dla Twojego biznesu. Dzięki wiedzy naszych certyfikowanych specjalistów Google Ads i przekazanym informacjom wyniki kampanii osiągną zamierzony rezultat.

Bonus na kampanie 1200 zł

Rozpoczynając swoją przygodę z Google Ads możesz otrzymać 1200 zł na budżet reklamowy. Jest natomiast kilka warunków które należy spełnić. Po pierwsze ta oferta jest przeznaczona dla kont które wcześniej nie korzystały z Google Ads i rozliczają się na terenie Polski. Oprócz tego należy od razu skonfigurować profil płatności. Kolejny warunek to wydanie w ciągu 60 dni na reklamy nie mniej niż 1200 zł. Korzystając z naszej oferty masz pewność, że nie stracisz szansy na zyskanie dodatkowego budżetu od Google.

Dlaczego warto z nami współpracować?

  Jakość

Każdą współpracę prowadzimy z największą starannością, dokładając stały kontakt, rzetelne doradztwo i działanie na rzecz naszego partnera biznesowego na najwyższym poziomie.

 Doświadczenie

Naszą agencję tworzą osoby, którzy od lat na bieżąco śledzą postępy świata e-commerce i digital marketingu. To pozwala nam kreować wyspecjalizowany zespół.

 Profesjonalizm

Dotychczas zdobyte certyfikaty świadczą o naszych wysokich kompetencjach i godności zaufania. Jednak na tym nie poprzestajemy i wciąż dbamy o kwalifikacje naszego teamu.

FAQ

Często zadawane pytania

Po jakim czasie widoczne są pierwsze efekty współpracy?

Pierwsze efekty widoczne są już po kilku dniach od rozpoczęcia kampanii. 
Szczególnie proste do oceny będzie to jeśli na koncie były do tej pory prowadzone kampanie na własną rękę.

Czy można przetestować skuteczność kampanii przed podpisaniem umowy?

Tak. Proponujemy miesiąc testowy, byś przekonał się ile możesz zyskać.

Gdzie mogę śledzić statystyki kampanii?

Statystyki wraz z opisem rezultatów przesyłamy na Twój e-mail co 7 dni lub raz w miesiącu. Sam decydujesz.

Jaki budżet muszę przeznaczyć na reklamy?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Do każdego konta podchodzimy indywidualnie. 
Na pewno już od początku jest dopasowany tak, by kampania była opłacalna.
Na bieżąco będziemy konsultować z Tobą wydawane kwoty. 

Czy mogę liczyć na zysk z Ads, jeśli dotąd było to nieefektywne?

Tak. Dzięki opracowanym metodom i doświadczeniu, wiemy w jaki sposób ustawiać i optymalizować kampanię by przynosiła zyski już w pierwszym tygodniu działania. 

Czy mogę wybrać oferty, które chcę reklamować?

Oczywiście. Zawsze budujemy kampanię w oparciu o sugestie klientów. 

Skontaktuj się z nami!

Pozwól nam poznać Ciebie i Twój biznes, a my przekonamy Cię, że kampanie Google Ads w naszych rękach to pewny zysk.

 

Numer telefonu

732 066 947

E-mail

biuro@vinseo.pl

Adres

ul.Stefana Okrzei 22/1, 25-525 Kielce

Godziny pracy

Poniedziałek-Sobota 8:00-18:00