fbpx
marketing allegro ads i google ads

Dlaczego warto zainwestować w Facebook Ads i Google Ads?

Facebook jest to ogromna platforma, która co kwartał zyskuje około 50 milionów nowych użytkowników na całym świecie. Według statystyk w 2021 roku każdego dnia, korzystało z niego blisko 1,9 miliarda ludzi. Natomiast w Europie liczba miesięcznych użytkowników wynosi około 420 milionów. Mając na uwadze te imponujące liczby, ciężko nie dostrzec potencjału tworzenia kampanii reklamowych na Facebooku.

Jeśli zastanawiasz się, w co zainwestować swój budżet reklamowy, to zdecydowanie warto skoncentrować się na Google Ads i Facebook Ads. W dzisiejszych czasach konkurencja w Internecie jest ogromna, dlatego reklamowanie swojego biznesu jest kluczowe. Google Ads i Facebook Ads oferują skuteczne narzędzia. Pozwalają one na dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej, zwiększenie zasięgu i generowanie większej konwersji. W tym artykule omówimy, dlaczego warto zainwestować w te dwie platformy reklamowe.

Co to jest Facebook Ads?

Facebook Ads to system, który pozwala na stworzenie płatnych reklam oraz kompleksowych kampanii reklamowych na popularnym portalu społecznościowym. Facebook gromadzi ogromną liczbę danych na temat swoich użytkowników. Kupując reklamę na Facebooku, otrzymujesz pośredni dostęp do tych informacji. Platforma pozwala na maksymalną optymalizację kampanii i dotarcie do grupy docelowej, która najbardziej cię interesuje.

Co to jest Google Ads?

Google Ads to platforma reklamowa stworzona przez firmę Google. Pozwala na wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google oraz w sieci reklamowej Google. Dzięki Google Ads reklamodawcy mogą tworzyć i publikować reklamy w różnych formatach, w tym w postaci tekstowej, graficznej, wideo czy reklam typu Shopping. Platforma ta umożliwia precyzyjne targetowanie reklam na podstawie fraz kluczowych, zachowań użytkowników, lokalizacji oraz innych czynników. Pozwala to na osiągnięcie większej skuteczności w dotarciu do odpowiedniej grupy odbiorców. Reklamodawcy płacą tylko za kliknięcia lub wyświetlenia swoich reklam, co umożliwia bardziej efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego.

Dlaczego warto zainwestować w Google Ads i Facebook Ads?

Nie ważne, czy jesteś początkującym przedsiębiorcą w branży e-commerce, czy Twój e-sklep osiąga już określone dochody, korzystając z narzędzi reklamowych takich jak Google i Facebook Ads, będziesz mógł dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Dzięki temu, że wyniki kampanii są zwykle widoczne niemal natychmiast, tego typu promocja ma przewagę nad długoterminowymi strategiami, takimi jak pozycjonowanie. W Polsce już 95% internautów korzysta z wyszukiwarki Google. Oznacza to, że jeśli szukają oni produktów lub usług, które oferujesz, Twój brand powinien być tam obecny. Co ważne, wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że kierowane do nich reklamy w wynikach wyszukiwania są formą promocji.

Dzięki Google i Facebook Ads zyskujesz:

  • Kontrolę nad budżetem – możesz testowo wpłacić kwotę na reklamę, a z biegiem czasu podnosić ją lub całkowicie wstrzymać.
  • Kierowanie – dzięki Ads, możesz dotrzeć do Potencjalnych Klientów, którzy są już na etapie decyzji o zakupie. Narzędzie to umożliwia targetowanie na konkretne grupy osób, takie jak wiek, płeć, zainteresowania, czy rodzaje urządzeń. Dzięki temu skutecznie trafiasz do klientów, którzy mają największą szansę na dokonanie zakupu w Twoim sklepie.
  • Statystyki – dzięki nim dokładnie przeanalizujesz wyniki kampanii. Panel Facebook Ads i Google Ads można zintegrować z Twoim sklepem. Dzięki temu będziesz w stanie bardzo dokładnie wyliczyć dochód uzyskany dzięki reklamom. Dlatego warto skorzystać z takiego sposobu zamiast tradycyjnego marketingu.
  • Bardzo szybkie efekty – dobranie odpowiedniej reklamy na Facebooku i zdobycie pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania Google, daje możliwość uzyskania przychodu już w pierwszych dniach od działania reklam
  • Kontrolę nad czasem wyświetlania reklam – to od Ciebie zależy, jak długo będzie trwała dana kampania. Kiedy ją włączyć i kiedy wyłączyć. W sytuacji, gdy sprzedaż i konwersja będą wyższe w danej porze dnia – możesz ustawić kampanię, aby wyświetlała się w danym przedziale czasowym.

Oszczędność czasu jest kluczowa dla wielu przedsiębiorców, dlatego warto skorzystać z usług agencji reklamowej, która pozwoli Ci zaoszczędzić czas na inne ważne działania w Twojej firmie. Specjaliści z agencji reklamowej posiadają wiedzę oraz doświadczenie, aby stworzyć skuteczną strategię marketingową dopasowaną do Twojego biznesu. Dzięki temu możesz skupić się na jego rozwoju, a jednocześnie mieć pewność, że Twoje pieniądze zostaną wydane w sposób racjonalny i skuteczny. Nie zwlekaj, skorzystaj z oferty już dziś, klikając tu —> VINSEO i zwiększ swoje zyski!